Saturday, September 14, 2013

GLUASTACOL DR. AZIMUTH

GLUASTACOL



Rahsia Kulit Cerah

Gluastacol Adalah Pemakanan Tambahan Yang Hebat Untuk Kecantikan, Kesihatan Dan Pencerahan Wajah Secara Menyeluruh. Gluastacol Mengandungi L-Glutathione, Astaxanthin, Hydrolised Collagen, Hyaluronic Acid, Olive Hydroxytyrosol, Chlorela Peptide, Vitamin C Dan Campuran 6 Berri.

Berdasarkan Kajian Dr Azimuth Kombinasi Bahan-Bahan Hebat Ini Mempunyai 19 Kali Kesan Anti Oksida Untuk Melawan Radikal Bebas Serta Mempunyai Kesan Pencerahan Untuk Awet Muda, Kulit Yang Lembut Dan Bebas Cela, Kuku, Mata, Rambut Dan Sendi Yang Sihat. Penggunaan Gluastacol Yang Konsistent Akan Membantu Meningkatkan Sistem Ketahanan Badan Serta Kesihatan Secara Menyeluruh Dan Dapat Mengelakkan Penyakit Kronik.

GluAstaCol or GAC bukan sahaja digunakan untuk wanita yg mahu jadi PUTIH & GEBU, Tetapi sangat sesuai untuk kegunaan seisi keluarga. Dengan gabungan Astaxanthin, Chlorella, Peptide, Spirulina Ekstrak 6 jenis Beri mampu meningkatkn tenaga minda khususnya kanak2. Selain itu juga GAC mampu merawat pelbagai jenis penyakit kronik. Jadi apa tunggu lagi. Sudah ramai yang mencuba. ANDA BILA LAGI ??

Produk GluAstaCol Mempunyai Kandungan Glutathione.

Harga bukan penentu segala. Ianya bergantung kepada penerimaan individu. Yang paling penting jangan sekali-kali mengambil produk yang mempunya campuran bahan kimia, ianya boleh merosakkan kulit dan tubuh kita.


- Pemulihan kulit yang rosak dan bermasalah
- Untuk hilangkan masalah jerawat yg teruk / jeragat /pigmentasi / hilangkan parut dn liang pori terbuka
- Rambut lebih sihat, halus dan bersinar
- Mengurangkan kedutan dan garis halus
- Melambatkan prosess penuaan
- Mengatasi masalah sembelit
- Mengurangkan sakit sendi
- Meningkatkan tenaga dan lebih aktif
- Mengurangkan rekahan kaki
- Menguatkan otot, tulang dan kuku
- Memulihkan payudara yang kendur
- Meningkatkan penghasilan susu ibu
- Mengandungi nutrien yang tinggi dan sesuai bagi ibu mengandung.

SMS utk harga terbaik! 


LAILA - 0169389040
https://www.facebook.com/LailaBeautyCare

No comments:

Post a Comment