Monday, May 26, 2014

Pakej Jimat Kawen Kawen


PERHATIAN! Kepada bakal mempelai..anda WAJIB baca post ini sampai habis. RASAILAH PERBEZAAN DENGAN rawatan spa terbaik di LAILA BEAUTYCARE yang telah beroperasi sejak 6 tahun lalu.


PAKEJ LENGKAP sempena HARI PERSANDINGAN ANDA yang bakal tiba. INI PAKEJ TERBAIK UTK ANDA WAHAI ADINDA. Pakej yang pastinya TERJIMAT tahun 2014 ini!!


Luangkan masa selama 5 jam utk menerima sentuhan dari yang berpengalaman utk 5 sekali harung rawatan ini.


** Facial Bio Glowing - menggunakan 100% produk Dr Azimuth Formula. Untuk kulit wajah yang cerah, sihat dan bermaya. Tiada kesan sampingan. (NORMAL PRICE RM98)


** Body Scrub - bahasa mudah, lulur badan. Menggunakan skrub halus, minyak aromaterapi & yogurt untuk kesan positif minda sekaligus membersihkan dan melembutkan tekstur kulit. (NORMAL PRICE RM80)


** Body Bleach - seperti masker, untuk mencerah bahagian kelipat badan yang tertentu spt ketiak, siku, buku lali, celah kangkang,leher dan sebagainya (NORMAL PRICE RM70)


** Mandian 7 Bunga + Susu - pastinya untuk beri anda nafas baru, keselesaan, kesegaran, keyakinan untuk menempuh alam perkahwinan. (NORMAL PRICE RM70)


FREE OF CHARGE. Ya! Anda tidak perlu bayar satu sen pun. Dengan pembelian pakej ini, FREE 1sesi rawatan Sauna Far In Fra Red yang bernilai RM50.



HARGA RUNTUH bermula hari ini! DISKAUN 39% jika anda membuat pembayaran pada hari ini juga. Jadi anda tidak perlu membayar RM368 TETAPI HANYA RM194 sahaja!!



KEPUASAN ANDA MATLAMAT KAMI! REBUT PELUANG INI UNTUK MANJAKAN DIRI, CANTIKKAN DIRI DAN BERI RUANG KEPADA DIRI SENDIRI UNTUK PERSEDIAAN MENTAL, EMOSI, SERTA FIZIKAL SEBELUM KE GERBANG PERKAHWINAN.

ULANG!! Beli pakej ini dengan HARGA RM194 sahaja untuk 5 rawatan, dan luangkan masa 5 jam dengan kami. Pastinya aura anda berbeza selepas mendapat rawatan tersangat best ini. KAMI BERIKAN KEPADA ANDA diskaun sebanyak 39% tanpa banyak cerita. Itu janji kami.


PERHATIAN! ISTIMEWA tempahan awal, PERCUMA 1 botol haruman comey lotey tersedap bau sbg gift untuk anda! Dan paling BEST, LUNCH/TEABREAK disediakan untuk anda!! WOW!!



Salam sayang, Salam kasih,
LAILA 016 938 9040
LAILA BEAUTY CARE DURIAN BURONG
(sebelah kedai makan basir)

No comments:

Post a Comment