Thursday, July 3, 2014

TOP 12 PRODUK KESIHATAN & KECANTIKAN

SALAM RAMADAN BUAT SEMUA. JUALAN MURAH PRODUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN 12 TERLARIS DAN TERMURAH DIPASARAN KINI KEMBALI LAGI.




JOM TINJAU!

1. Dr. Azimuth Bioherbal Formula GamatMaxx - Produk kesihatan dan kecantikan untuk seisi keluarga. Paling laris ketika Ramadan kerana ianya membekalkan tenaga dan kecergasan sepanjang hari. 
Harga Hot Ramadan : RM97 (biasa RM118)

2. Dr. Azimuth Bioherbal Formula GluAstaCol - Minuman kolagen terbaik diformulasikan oleh Dr.Azimuth sendiri. Minuman untuk kesihatan dan kecantikan anda termasuk untuk kulit, mata, jantung, sendi, rambut, kuku dan sebagainya. 
Harga Hot Ramadan : RM179 (biasa RM198)

3. Dr. Azimuth Bioherbal Formula SkinCare Range - Set penjagaan kulit yang asas menjadikan kulit lembut, bersih dan bebas dari cela. Tiada kesan sampingan dan bebas toksik. 
Harga Hot Ramadan : RM38-RM54 (biasa RM45-RM63)

4. Beautee Non-Alcohol Perfume - diinspirasi oleh haruman tersohor antarabangsa. Bau yang tahan hingga 8 jam. Serius, tak rugi beli. Memang wangi. Sesuai untuk beri hadiah kepada yang istimewa.
Harga Hot Ramadan : RM19 (biasa RM25)

5. Beautee Face Ampoule - Ampoule wajah untuk merawat masalah kulit kusam, gelap dan parut. Paling laris "Whitening Ampoule" dan "Vitamin C". Ada 10 vials (10 botol kecil) dalam setiap kotak.
Harga Hot Ramadan : RM27 (biasa RM31)

6. Beautee Chilli Cream & Pure Ginger Salt - Set untuk singkirkan lemak dan membentuk kembali shape dan curve anda. Kombinasi terbaik untuk pelangsingan terutama dibahagian tertentu seperti perut, peha, punggung dan lengan. Hanya sapu, sapu dan sapu dibahagian bermasalah dan lihat hasil dalam masa 2 minggu.
Harga Hot Ramadan : RM100 (biasa RM130)

7. Beautee Spa Ice Shower Cream - Mandian anti bakteria untuk seisi keluarga. Rasai kesan dingin, segar dengan haruman memikat hati. Mandian yang wajib ada dalam toilet anda! 
Harga Hot Ramadan : RM16 480ml (biasa RM22)

8. Jus Intra - Jus botani yang mengandungi buah-buahan, tumbuhan semulajadi terbaik untuk kesihatan seisi keluarga. Rasa yang sedap dan mempunyai 1001 khasiat. 
Harga Hot Ramadan : RM115 (biasa RM138)

9. Hi Goat - Batch baru, packaging baru. Untuk kekuatan imun badan mencegah selsema, batuk, demam, darah tinggi dan sebagainya. Tidak hanyir dan boleh diminum oleh kanak2.
Harga Hot Ramadan : RM26 (biasa RM36.60)

10. Cocoa Collagen Power Plus - Minuman yang sedap, berkhasiat, top selling product dan mampu milik. Amalkan minuman untuk kesejahteraan badan, kulit dan dalaman wanita.
Harga Hot Ramadan : RM39 (biasa RM59.90)

11. Herba Kencana - Pil kesihatan dan kecantikan wanita. Terbaik untuk merawat keputihan, haid yang tidak teratur, tenaga, dan sebagainya. Mampu milik dan berkesan.
Harga Hot Ramadan : RM37 (biasa RM45)

12. Milky G - Minuman perasa kopi susu untuk semestinya 'aset' anda. Menegang, membesar dan memontokkan payudara anda. Lihat perubahan dengan pembelian 3 kotak (untuk sebulan), In Shaa Allah.
Harga Hot Ramadan : RM250 (biasa RM330)

PM/SMS/WhatsApp utk pembelian produk dan sebarang pertanyaan. Saya sedia membantu =D

Salam kasih sayang,
LAILA
016.938.9040 / 09.631.2600
Laila Beautycare Durian Burong Kuala Terengganu
https://www.facebook.com/LailaBeautyCare

No comments:

Post a Comment