Wednesday, November 12, 2014

Pakej Lengkap Perkahwinan untuk Ratu Sehari

PERHATIAN BUAT BAKAL MEMPELAI NOVEMBER & DISEMBER!



Adakah anda bakal mendirikan rumahtangga November/Disember ini? Inginkan belaian wajah dan badan tanpa kesan sampingan, tanpa wajah bengkak dan tampil berseri di hari persandingan? KHAS BUAT ANDA! Memperkenalkan Pakej Seri Kasih Sayang yang murah, berbaloi dan yang penting sangat jimat untuk wang anda! RASAILAH PERBEZAAAN DENGAN dengan spa terbaik di Laila Beautycare yang telah beroperasi sejak 6 tahun lalu!

Pakej bajet yang lengkap untuk badan dan wajah anda!
** Lulur Aromaterapi Susu & Yogurt (Body polish)
** Pupur Badan (Relaxing Body Mask)
** Mandi Aura 7 Seri Bunga & Susu Segar

Tunggu, nak kasi PERCUMA je ni. Sila baca hingga habis..
PERCUMA, PERCUMA, PERCUMA
** Sauna Far InFra Red
** Facial Miracle Argan Collagen (NEW!)
** Express Manicure (NEW!)

Ini yang dikatakan BUAT 3 RAWATAN dan DAPAT 3 RAWATAN LAIN SECARA PERCUMA! TERUJA? Tak perlu bayar RM370 untuk semua ini, tapi bayar HANYA RM169 sahaja TANPA BANYAK CERITA! Jimat hampir 60% tau! Nak kasi PERCUMA lagi ni. Baca hingga habis.

Tawaran ini khas untuk 10 tempahan pelanggan terawal sahaja. Tambahan BERITA BAIK untuk 10 tempahan pelanggan terawal ini. Anda layak untuk mendapat “Hadiah Istimewa” buat anda yang istimewa!

Tak perlu fikir panjang, pasti inilah pakej terbaik bajet perkahwinan untuk wajah dan badan anda. Hanya luangkan masa 5jam dan dapatkan sentuhan dari yang berpengalaman untuk 6 rawatan lengkap ini.

ULANG! Beli pakej ini dengan hanya RM169 sahaja untuk 6 rawatan, bukan lagi RM370! Pastinya aura anda berbeza selepas mendapat rawatan yang tersangat best ini. Ini janji kami!

Kepuasan anda matlamat kami! Rebut peluang ini untuk manjakan diri, cantikkan diri dan beri ruang kepada diri sendiri untuk persediaan mental, emosi, serta fizikal sebelum ke gerbang perkahwinan.

AMARAN! Maaf, kami tak terima tempahan Last Minute ya! Jadi cepat-cepat pilih tarikh dan tempah sebelum jadual kami penuh!

AMARAN SEKALI LAGI! Hanya yang berminat dan serius sahaja boleh PM!

Salam sayang Salam kasih,
LAILA & team
Laila BeautyCare
Durian Burong Kuala Terengganu
016.938.9040
09.931.2600
www.facebook.com/Lailabeautycare

No comments:

Post a Comment