Monday, November 24, 2014

Pakej Lengkap Ratu Sehari Terengganu



PERHATIAN kpd bakal mempelai November/Disember! Anda wajib baca post ini hingga habis. Promosi TERBAIK lagi TERHAD untuk ada. Adakah anda inginkan kulit wajah bersih, cantik sebelum mengenakan solekan dihari bahagia? Adakah anda inginkan kulit tubuh yang lembut, bersih dan cerah sebelum bergelar isteri? Adakah anda inginkan keserian dan keyakinan diri sebelum akad nikah? Jika ya, baca post ini hingga habis.

KHAS BUAT ANDA! Memperkenalkan Pakej Seri Kasih Sayang yang murah, berbaloi dan yang penting sangat jimat untuk wang anda! RASAILAH PERBEZAAAN DENGAN rawatan terbaik di Laila Beautycare yang telah beroperasi sejak 6 tahun lalu!

Pakej bajet yang lengkap untuk badan dan wajah anda!
** Lulur Aromaterapi Susu & Yogurt (Body polish)
** Pupur Badan (Relaxing Body Mask)
** Mandi Aura 7 Seri Bunga & Susu Segar

Tunggu, nak kasi PERCUMA je ni. Sila baca hingga habis..
PERCUMA, PERCUMA, PERCUMA
** Sauna Far InFra Red
** Facial Miracle Argan Collagen (NEW!)
** Express Manicure (NEW!)

Ini yang dikatakan BUAT 3 RAWATAN dan DAPAT 3 RAWATAN LAIN SECARA PERCUMA! TERUJA? Tak perlu bayar RM370 untuk semua ini, tapi bayar HANYA RM169 sahaja. Jimat hampir 60% tau! 

BERKENAN? Hubungi team Laila Beauty Care untuk temujanji. Keutamaan diberikan kepada yang dah booking awal-awal. Minta maaf kerana kami tak ambil LAST MINUTE temujanji ya. Segera hubungi kami sebelum tarikh2 dah dibooking oleh pengantin.

ULANG! Beli pakej ini dengan hanya RM169 sahaja untuk 6 rawatan, bukan lagi RM370! Pastinya aura anda berbeza selepas mendapat rawatan yang tersangat best ini. Ini janji kami!

Kepuasan anda matlamat kami! Rebut peluang ini untuk manjakan diri, cantikkan diri dan beri ruang kepada diri sendiri untuk persediaan mental, emosi, serta fizikal sebelum ke gerbang perkahwinan.

Salam sayang Salam kasih,
LAILA & team,
Laila BeautyCare
Durian Burong Kuala Terengganu
016.938.9040
09.931.2600

www.facebook.com/LailaBeautyCare
www.laila-beauty-spa.blogspot.com
www.lailabeautycare.blogspot.com
Instagram : LailaBeautycare

No comments:

Post a Comment